Alfa-Omega řízení
Řešení problémů s provozem ICT jako jsou vysoké náklady a dodávky které nesplňují představy. Do výběru, zavádění i hodnocení procesů dle světově nejrozšířenějšího rámce pro řízení IT – ITIL vstupujeme následující formou:
- Posouzením stavu řízení ICT
- Konzultacemi k zavedení rámce ITIL ve vaší organizaci
- Posouzením vyspělosti zavedených procesů
- Konzultacemi vedoucími ke zlepšení jednotlivých procesů
- Konzultacemi k vytvoření smysluplných metrik pro zlepšování procesů
Co je ITIL (IT Infrastructure Library)
ITIL představuje veřejně dostupný rámec, který popisuje nejlepší praktiky pro správu služeb IT. Současná verze ITIL V3 zahrnuje pět klíčových knih, jež podrobně pokrývají všechny fáze životního cyklu ICT služeb.
1. Strategie služeb (Service strategy)
Sladění business a ICT procesů, aby byla v každém kroku životního cyklu služeb zachována orientace na business procesy.
2. Provoz služeb (Service operation)
Popis řídící procesní aktivity, aby bylo možné dosáhnout požadovaného stabilního stavu správy služeb v každodenní praxi.
3. Přechod služeb (Service transition)
Návod a procesy pro přechod služeb do podnikového provozního prostředí a řízení jejich změn.
4. Návrh služeb (Service design)
Návrh služeb ICT a návody pro tvorbu a údržbu strategií a architektury ICT. Ukazuje jak navrhovat adekvátní a současně inovativní řešení služeb a procesů ICT.
5. Neustálé zlepšování služeb (Continual service improvement)
Definice klíčových procesů pro efektivní implementaci a průběžné zlepšování ICT služeb (zlepšování, měření a reportování).
Naši zákazníci
Naši zákazníci jsou jak české, tak zahraniční společnosti.
Pokud máte zájem o více informací nebo ukázky případových studií, rádi vám je poskytneme na vyžádání.